Hvor mange blir arbeidsuføre etter covid-vaksinering?

Leserinnleg.

Mann på 32 år, arbeider i kommunal institusjon. Har ingen kjente allergier eller autoimmune sykdommer fra før. Helsen var tilfredsstillende og han jobbet 100 %. Ganske aktiv i hverdagen og veldig sosialt anlagt. 


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/hvor-mange-blir-arbeidsufore-etter-covid-vaksinering/
1 Like

Så sjuk etter første jab, og så gønne på med dose nr 2…?! Wow…

2 Likes

Ja, smart🙄

Har en venn som sa hun føler seg presset til å ta den og vurderte å gi etter. Jeg sa til henne at dersom du tar den er det fortsatt frivillig. Blir du syk av den er det ingen du kan saksøke og du må leve med skadene -enjoy🤷‍♀️

2 Likes

Opskriften paa hvordan ganske faa mennesker kan oedelaegge hele klodens befolkning I loebet af utroligt kort tid :sleepy:

Hun kan jo bruke noen hundre tusen som hun sikkert ikke har på å gå til sak, da. :wink: Erfaringer fra de som fikk vaksineskader etter svineinfluensaen var at nesten ingen slike saker førte frem. Et unntak jeg kan komme på var der foreldrene var velstående og en av også var overlege eller noe sånt.

Gå til sak er sjelden noen god ide. Fru Justitia er ikke blind - hun er maktas tøyte :wink:

2 Likes

Urgent British report calls for complete cessation of Covid vaccines in Humans:

1 Like

Nettopp. :+1:

1 Like

Hov og, hvem har vi her:

:blush::blush:

1 Like

Det har vært et press og mas uten like. Tidligere har man ikke solgt inn medisiner på denne måten, nå virker det som om industrien kan betrakte oss som fritt vilt.
Men fortsatt har du null rettigheter dersom det viser seg at du tar skade av injeksjonen…
Virker som om strategien med å lokke med reisepass virker på en god del folk her jeg bor…
Du kan bli blind, eller få blodpropp… men hva gjør man ikke for en tur over grensa?

2 Likes

Netop Smiley men,

Baade du og Jeg er paa mange maader heldige…vi bor I natur-rige og smukke lande hvor vi har mulighed for at rejse indenrigs og, stadig opleve noget nyt.

Jeg har rejst en del rundt I verden allerede og har bestemt ingen planer om at stoppe dette for, vores kloden er utroligt smuk men, jeg vil under ingen omstaendigheder miste hverken helbred eller liv af disse doeds-sproejter (se mit link fra foer og, spoergsmaalet fra baade reelle laeger og advokater) og som du, har jeg det saadan, at HVIS en doeds-sproejte myrder mig eller, goer mig 100% handicappet, hvad skal jeg da bruge det idiotiske pas til saa, jeg bliver hjemme I Irland og, vil fortsat haabe paa nogle reelle retssager, der kan give os, I hvert fald lidt af vores menneskelige FRIHED tilbage.- Internationale retssager altsaa for, Nationalt I den Vestlige verden, eksisterer reel justits ikke laengere…:sleepy:

Disse sproejter er jo netop ment at skulle goere os ALLE til slaver men, Jeg vaelger at ende mit liv som et FRIT menneske naar den dag engang kommer om, forhaabentligt mange aar.

Vi er I disse aar kaere Smiley, I en krig vi ikke selv har valgt - krigen mod ondskaben I sin “reneste” form, - ordet “reneste” er ikke det rigtige men, Jeg tror ikke, noget reelt ord for den ondskab vi nu oplever, reelt eksisterer…

1 Like

Jo flere som sier NEI jo bedre.
NEI til å delta i et medisinsk eksperiment der død, spontanaborter, sterilitet og alvorlige skader er bivirkninger vi allerede ser konturene av. For å ikke snakke om virkninger på lang sikt…
NEI til digital ID
NEI til å dele private helsedata med EU og andre instanser
NEI til tvang og manipulasjon

3 Likes