Personlige erfaringer med bivirkninger av Covid-19 vaksinen i Norge

Av innsendt, red.

På kort tid har Facebook-siden “Erfaringer med Covid-19 vaksinen“ fått over 6000 medlemmer. Dagbladet kontaktet administrator i gruppen, for å skrive om bivirkninger hos noen av medlemmene. Men Dagbladets journalist Jenny Mina Rødahl endte isteden opp med å intervjue sin egen journalist-kollega Kamilla Thorsen  som til tross for noen kortvarige bivirkninger, anbefaler alle å ta vaksinen. Under tittelen “Jeg ville gjort det igjen. “


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/personlige-erfaringer-med-bivirkninger-av-covid-19-vaksinen-i-norge/
1 Like

Tenk det, Hedda. Velkommen etter kan man vel bare si. I går hørte jeg en påstand om at 70% av jordas befolkning holder høy nok frekvens til at man faktisk kan se gjennom teppe/tåkeslør/propaganda. Men at de velger fortsatt ikke å se. Jeg aner ikke. Men i så fall burde det være mulig å røske litt i dem. Hvor mye galskap/logiske brudd/mentale hallingkast før bøtta er full?. Det er bare å kjøre på med mer kovidioti, nå som de er i gang med høstens runde av “smitte”. Vekkerklokka ringer helt til alle våkner. Eller i hvert fall mange nok. Noen skal nok ikke våkne.

2 Likes

Og, galskaben vokser, vokser og vokser…:sleepy::sleepy:

1 Like

Mon ikke vi kan gaa ud fra at, hvad James Corbett her viser om den gamle nazi-Schwabb og bl.a. hans Danske nazi-Auken familie, er ment som et “endeligt” slag mod os der siger NEJ og, at dette angreb paa is ALLE, netop er ment som den “endelige loesning” eller hvad de nu kalder det denne gang:

Https://www.corbettreport.com/redalert-falseflag/

“Salget” af dette terror angreb ligner Jo nemlig - til forveksling, “salget” af en " virus" for faa aar siden, ikke sandt :sleepy:

Og, de faar alle deres fagre 4de Rige og, kan alle leve lykkeligt til deres dages ende :face_vomiting: