💀 Ikke gi eksperimentell RNA-vaksine til barn

Danske EUROMOMO (European Mortality Monitoring Project) viser statistikk for overdĂždelighet i Europa. Ett av de beste argumentene for Ă„ ikke gi barn vaksiner er at COVID-19 (hva enn det er) ikke er livsfarlig for barn. Til og med nĂ„r verstingene England og Spania hadde henholdsvis 30% og 40% overdĂždelighet ved mĂ„nedskiftet mars/april 2020, sĂ„ var det ingen “signifikant Ăžkning” i overdĂždelighet blant barn fra 0 til 14 Ă„r. Det er derfor ikke rasjonelt Ă„ gi en eksperimentell RNA-vaksine til barn, nĂ„r vi vet at den har bivirkninger, og nĂ„r vi ikke vet langtidsvirkningen.

|Spania

Uke 14, 2020 (verste uke)

OverdĂždelighet alle aldre: +44,39%
OverdĂždelighet 0-14 Ă„r: +2,66%

|England

Uke 15, 2020 (verste uke)

OverdĂždelighet alle aldre: +33,08%
OverdĂždelighet 0-14 Ă„r: +1,01%

Uke 18, 2020 (til eksempel)

OverdĂždelighet alle aldre: +16,26%
OverdĂždelighet 0-14 Ă„r: -1,28% (minus)

Alle aldre

(Y-aksen viser -10 prosent til +40 prosent)


0-14 Ă„r

(Y-aksen viser +/- 4 prosent)

4 Likes

I min verden er det vel ikke rasjonelt Ä gi eksperimentelle shots til noen, men selvsagt er det enda verre Ä jabbe kidsa. Denne oppvÄkningen har jaggu sine sider.

Ad overdÞdelighet i Spania; her har Samuel Eckert gnagd litt pÄ de tallene:

Han har i tillegg utlovet en dusĂžr pĂ„ 1,5 mill euro til den eller de som kan “present scientific proof of the existence of a corona virus, including documented control experiments of all steps taken in the proof”. Jeg har ikke sett at noen har innkassert summen pr i dag :slight_smile:

3 Likes

Vi er enige Anki og, Jeg ser ogsaa din kommentar her Thormothr. Desvaerre ved Jeg ogsaa, at absolut INTET af det der kommer ud fra doedslejr Danmark nu, har noget som helst med hverken fakta eller sandhed at goere :sleepy:

Danmarks doedelighed, baade gennem Covid samt alle aarene, helt tilbage til 2005 - og maaske laengere, den er uendeligt meget stoerre end hvad der blot tilnaermelsesvist kan kaldes normalt men, hvad angaar antallet af mennesker der, da ER deres tal sikkert rigtige nok
deres tal som fortaeller om deres indbyggeres nationalitet ved foedslen er derimod IKKE samstemmende med hverken deres indvandrings, eller udvandringstal!!

Fakta er jo nemlig at den lille doedslejr nu vil mixe nationaliteter saa, de lader mennesker komme ind I DK og, saa rejser der nogle Danskere fra Danmark ud I verden, og draeber et tilsvarende antal Danskere I Andre lande og, disse draebte Danskere, bliver intet Sted registreret men, doeds-lejren er nu pludselig blevet et Internationalt land - paa “magisk” vis.

Jeg sidder her I Dublin med et meget stort antal eksempler og, ved desvaerre hvordan en stor del af disse Danskere rundt I verden, er blevet henholdsvist voldtaget og/eller tortureret ihjel “for sjov” :cold_sweat:

Og, nu har de Jo saa faaet en mulighed, skulle nogen finde paa at spoerge
 
de kan Jo bare sige, at de alle er doede af Covid :cold_sweat::cold_sweat:

Danmark er et Udviklingsland som hverken kan eller vil stoppe dette
faktisk mener Jeg, at et saadant Sted baade boer og skal LUKKES 100%

Ganske enkelt, fordi der jo ikke er et eneste lille tegn paa nogen som helst reel udvikling noget Sted der :sleepy::sleepy:

Flertallet i en meningsmÄling vil at barn mellom 12-15 Är skal fÄ tilbud om koronavaksine.

I slutten av mai godkjente det Europeiske legemiddelbyrÄet koronavaksinen fra BioNTech/Pfizer for barn mellom 12-15 Är. Bare dager etter anbefalte Folkehelseinstituttet vaksinen til barn og unge i denne aldersgruppen som er i risikogruppen. I lÞpet av sommeren har over 1000 norske barn i denne gruppen fÄtt vaksinen. NÄ vurderer Folkehelseinstituttet om de skal anbefale vaksinen for alle barn ned til 12-Ärs alder.

Anne Spurkland er immunolog og professor i medisin ved Universitetet i Oslo. Hun er ikke i tvil om at barn ned til 12-Ärs alder bÞr fÄ vaksine.

Professor og barnelege Claus Klingenberg sitter i FHIs faggruppe som vurderer vaksinering av barn mellom 12-15 Är. Klingenberg mener vaksinen fremstÄr som veldig trygg

Om fÄ dager vil Folkehelseinstituttet levere sin anbefaling til regjeringen som kommer til Ä fatte den endelige beslutningen om alle 12-15-Äringer skal fÄ tilbud om vaksine. Dersom regjeringen lander pÄ at denne gruppa skal fÄ tilbud om vaksine, kan dette starte i oktober.

Hvad TAENKER I dog paa Nordmaend!?

Vent nu med at eksperimenter med Jeres boern til retssagerne mod vore falske “ledere” er overstaaet!!!

Jeg gaar ud fra I elsker Jeres boern!?

Jeg har vĂŠrt helt ignorant om dette:

1 Like

Vi SKAL have gang I de retssager - saa hurtigt som overhovedet muligt!!

Denne direkte ondskab mod os alle - inklusive mod vores boern er mere end 100% uacceptabel!!

Pressekonferanse i dag kl. 12

2 Likes

De er alle saa langt ude nu Thormothr, de er noedt til at fortsaette - vel I haabet om, at I det mindste nogle faa af dem overlever dette 


Jeg, for mit vedkommende - Jeg glaeder mig til retssagerne. Jeg har langt over 300.000 siders dokumenter, der kan og vil, tage en del af de Danske galninge direkte I faengsel. Dokumenter, de helt selv har skrevet, forfalsket og/eller generelt bare - f.eks. opfundet saa, det bliver reelt sjovt at bamke dem ALLE bag de lukkede doere hvor de hoerer hjemme
ikke en eneste reel love, det vaere sig Nationalt eller Internationalt, er overholdt af dem I et eneste af de dokumenter Jeg har fra dem - alle I originale - ikke bare kopier.

Og, hvad DK angaar, jamen de har Jo selv bygget alle de super-duper institutioner hvor de nu selv skal hen
Tak for hjaelpen lille nazi-Danmark
psykopater de er!

Maaske det er dem Norge nu forsoeger at efterligne - hvem ved Thormothr