Intervju med WHO-varsleren Astrid Stuckelberger

Dr. Astrid Stuckelberger er norskfødt doktor tilknyttet Verdens Helseorganisasjon (WHO). Hun er også forsker og pedagog (PhD) med bakgrunn i biologi og helse, og har erfaring fra blant annet geriatri, medisin, og psykologi (se hjemmesiden hennes her).
Som pedagog og NGO-aktivist er hun ansatt i WHO med oppgave å undervise i implementeringen av De Internasjonale Helsereguleringene.

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/intervju-med-who-varsleren-astrid-stuckelberger/

Haha - why didn’t he bring back Gro Harlem Brundtland…sjælveste agenda 21-bestemora…? Ja, det var et knakandes godt spørsmål. Ok, innrømmer at jeg logget av etter kort tid. Jeg har visst siden 4. mars i fjor at hele kovidiotiet er en giga hype. Trenger verken leger, spesialister, whistleblowers,professorer, “eksperter” eller noe som helst. Litt kontakt med sjela, fortsatt litt operative kognitive evner og litt fartstid fra begravelsesbransjen holder mer enn lenge. Jeg kjenner lastebilsjåfører som catchet greiene prompte.

1 Like

Haha, ja

Det som er problemet med pysykopater/psykopatiske narrativ er at de ikke henger på greip, løgnene er så «farout» og hjernevasktaktikken så utspekulert (kald-varm, selvmotsigelser, illusjoner, angrep, m.m) at det dummeste man kan gjøre er å prøve å forstå hva som foregår.
Fordi det foregår ingenting, ingenting av verdi. Det er bare illusjoner (medie-triks) og løgn.

Det beste man kan gjøre er å ignorere det hele. Og leve som man selv vil.
Politikerne er kjøpt og betalt, og derfor til ingen nytte :woman_shrugging:

1 Like