Moed Wally the Walrus!

Og her en sjov og positiv nyhed, som er reelt SUND for helbreddet…paa en tirsdag aften :blush::blush:

For et stykke tid siden, mistede vi desvaerre delfinen Fungie som boede I og omkring havnen I Dingle I Sydvest Irland. Fungie boede der helt siden 1980’erne og, alle elskede ham. Nu kan han ikke findes mere, ingen ved om han bare er flyttet eller er doed og, alle graeder over Tabet af ham…:sleepy:

MEN, nu lader det til vi har faaet en NY borger…I hvert fald tester Wally nu ALLE vore havne paa Syd kysten og, han tjekker vores baade:

Jeg ved ikke - maaske han bare venter paa at faa sit Irske visa godkendt og, Jeg ville bare dele smilet med Jer I Norge. Maaske Wally kigger forbi Jer ogsaa, - hvem ved :blush:

4 Likes

Du har skjønt det :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Aah kaere Thormothr,

Jeg haaber faktisk at Wally bestemmer sig for at blive her hos os I Irland … han passer vist fint ind I resten af befolkningen her og, skulle han komme til at kede sig, jamen saa er her Masser af hvaler han kan tale med og, ofte svoemmer Jo ogsaa delfinerne forbi, saa her er Masser af selskab…og, naar de alle mangler lidt sjov, jamen saa kan de Jo bare studere den menneskelige Irske zoo her :face_with_hand_over_mouth:

1 Like