🐣 God pĂ„ske til innlogga & anonyme!

forum.steigan.no har ikke helt gjenoppstÄtt fra dÞden pÄ dette nyutklekka forumet, men jeg kan vise til litt interessant statistikk under.

image

Selvstyre.no har 20 brukere, men over kan man se at de fleste leserne (i alle fall den meste lesinga) er uinnlogga, og at forumet har omtrent 1000 sidevisninger per dag. Det er jo en grei begynnelse med tanke pĂ„ at det ennĂ„ ikke finnes noe reklame eller lenker til forumet noe sted. SÄ 

Ønsker god pÄske & velkommen til alle med Ä lage trÄder og uttrykke seg

:hatched_chick:


Årets pĂ„skespill - Gjett hvor pĂ„skeharen er! (3 forsĂžk)

1 2 3 4 5 6 7 8 9


(
jaja, forumet var ikke sÄ samarbeidsvillig, sÄ du fÄr bruke fantasien :stuck_out_tongue: )

4 Likes

Fantastisk initiativ @thormothr!
Riktig god pÄske.

4 Likes

En god og fredelig PĂ„ske til deg og alle her!

4 Likes

God pĂ„ske ja. Godt at det finnes fornuftige mennesker fortsatt😊

4 Likes

Glad pÄsk vÀnner! :yellow_heart::hatching_chick::yellow_heart:

3 Likes

Tak og tillykke med succeen Thormothr. Og, god paaske til dig og ALLE andre ogsaa her fra Dublin😊

Paaskeharen skriver du
hm
Jeg tror det maaske var den der smuttede forbi min have I dag eller
maaske det bare var naboens kat
:cat:

Hvad kan vi vinde mon :thinking:??? Maaske en pose jord eller
:earth_asia::earth_americas::earth_africa: En rejse jorden rundt :smiley: 
ok, maaske bare en kage :pie:


3 Likes

Du kan finne/vinne han her

:rabbit:



:wink:

1 Like

Aah saa fin han er
jeg sover lige nogle timer, saa gem ham godt saa ingen andre finder ham Thormothr
Jeg vil finde ham I morgen :smiley::smiley:

Og, Tak for smilet som Jeg manglede SAA meget


Jeg har lige faaet en email, der var ved at faa mig til at stor-tude
:sob:

Jer er alvorligt bange for der ikke mere er noget Danmark og, heller ingen rigtige mennesker der
de er gaaet fuldstaendigt amok med de vaccine-pas nu og, LILLE DK og dets folk er jo totalitaer-,“foregangsland” med 100% overvaagning og kontrol 24/7


Jeg finder linket I morgen
lige nu vil Jeg faelde nogle taarer over de nu, komplet oedelagte mennesker Jeg elsker der og, som nu er 100% laast fast og oedelagt paa baade krop, sind og sjael


Dr. Naomi Wolf som er joede, og mistede sin familie under Holacaust, talte varmt paa facebook fra USA I aften, med en masse advarsler og, siger de er ved at lukke alt nu - for ALLE. Alt, vi nu ALLE skal, er overvaages 24/7 - og, dette inkluderer, som Jeg ved du er klar over, ALLE vore tanker, bevaegelser - ganske enkelt alt.

HVIS ikke vi faar dette stoppet NU, er vi ikke laengere ment, at maatte andet end, robotter/slaver
det er SAA sindssygt Thormothr, Jeg ingen ord kan finde laengere
ikke et eneste. Saa JA
Jeg er noedt til at blokere mine elskede boern fra mine tanker (umuligt) for, Danmark er faerdigt


En af mine bekendte der kom fra en tur dertil, Kom graedende forbi her og, sagde, Danmark nu er saa slemt, en normal menneskelig hjerne ikke laengere kan kapere det 
saa sengetid I Dublin nu - Jeg vil droemme om den LILLE paaskehare som Jeg jagter I morgen
:pensive:

Godnat herfra Norge - sov godt

2 Likes

Jag hittade pÄskharen! :partying_face:
HĂ€r;

3 Likes

Är jag pĂ„skharen ?_?

1 Like

2 Likes

Aah, Jeg naaede det ikke Thormothr - “kom til” at komme alt for sent hjem I acted men, jeg er sikker pas jeg klarer det :smiley:

1 Like