Aah saa fin han erâŠjeg sover lige nogle timer, saa gem ham godt saa ingen andre finder ham ThormothrâŠJeg vil finde ham I morgen 

Og, Tak for smilet som Jeg manglede SAA megetâŠ
Jeg har lige faaet en email, der var ved at faa mig til at stor-tudeâŠ
Jer er alvorligt bange for der ikke mere er noget Danmark og, heller ingen rigtige mennesker derâŠde er gaaet fuldstaendigt amok med de vaccine-pas nu og, LILLE DK og dets folk er jo totalitaer-,âforegangslandâ med 100% overvaagning og kontrol 24/7âŠ
Jeg finder linket I morgenâŠlige nu vil Jeg faelde nogle taarer over de nu, komplet oedelagte mennesker Jeg elsker der og, som nu er 100% laast fast og oedelagt paa baade krop, sind og sjaelâŠ
Dr. Naomi Wolf som er joede, og mistede sin familie under Holacaust, talte varmt paa facebook fra USA I aften, med en masse advarsler og, siger de er ved at lukke alt nu - for ALLE. Alt, vi nu ALLE skal, er overvaages 24/7 - og, dette inkluderer, som Jeg ved du er klar over, ALLE vore tanker, bevaegelser - ganske enkelt alt.
HVIS ikke vi faar dette stoppet NU, er vi ikke laengere ment, at maatte andet end, robotter/slaverâŠdet er SAA sindssygt Thormothr, Jeg ingen ord kan finde laengereâŠikke et eneste. Saa JAâŠJeg er noedt til at blokere mine elskede boern fra mine tanker (umuligt) for, Danmark er faerdigtâŠ
En af mine bekendte der kom fra en tur dertil, Kom graedende forbi her og, sagde, Danmark nu er saa slemt, en normal menneskelig hjerne ikke laengere kan kapere det âŠsaa sengetid I Dublin nu - Jeg vil droemme om den LILLE paaskehare som Jeg jagter I morgenâŠ
Godnat herfra Norge - sov godt