Bruksanvisning for å opprette en konto på Mot Dag-forumet

Gå til adressen motdagforum.no.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/03/bruksanvisning-for-a-registrere-bruker-pa-mot-dag-forumet/

Har noen våget seg inn i dette stengte forumet? Er det noe poeng å henge der? Får man noen merverdi (info) utover det Steigan selv publiserer på bloggen?

2 Likes

Det är ett extremt tungvint och rotete forum är mitt första intryck. The interface i det gamla forumet (och det här) är mycket mer översiktligt och ryddigt. I det nya forumet lägger sig allt som en lang ”feed” á la facebook och det är svårt att kunna hålla tråden bland anna inlägg, trådar och diskussioner som brer ut sig utan tydlig struktur.

3 Likes

Jag har ännu inte fått ut någon särskild merverdi heller… mer intressanta diskussioner här inne just nu. Jag vet att jag borde ge det en chans, men det är mina första intryck.
Verkar vara fler ”Koronas vittner” där inne också… men det kanske är bra egentligen? Vi som är här håller ju i stort sett med varandra i vår förståelse av hur stor-kapitalisterna och imperialisterna formar världen…

1 Like

Jeg orker ikke diskutere corona med noen som tror at det er et farlig virus… er fed up med virus etter et helt år med hysteri…
For meg er forkjølelse ikke et tema verdt å diskutere.
Men diskuterer gjerne lockdown, som jeg mener er fullstendig crazy og et tegn på at vi ikke lenger lever i et fritt samfunn, men i det orwellske «1984»

3 Likes

Nope, det er her det blir liv!

–Små forum avler større frihet. Den frieste av alle var Wittgenstein i sin hytte.

3 Likes

Det nye forumet til Steigan er elendig - lite oversiktlig og “facebook aktig” (fordummende). Min bruker venter også på godkjenning (har vel gjort det i 4 uker snart).

1 Like

Er det noen som egentlig skjønner vitsen med å konvertere over til et nytt Steigan-forum? Var det egentlig noe galt med det tidligere forumet på steigan.no? “Vi som liker Klassekampen”-folka skal liksom være moderatorer…

3 Likes

Det gamla forumet var kanske FÖR bra…
¯_ (ツ)_/¯

3 Likes