Velkommen, flyktninger fra forum.steigan.no! :)

Hei, Så jeg er tydeligvis førstemann ut, hva er gevinsten Thormothr? :smiley:

Jan J.

5 Likes

Gevinsten er 1 stk. virtuelt hjerte !

image

(…pluss muligheten til å skrive fritt, og eie sine egne kommentarer, diskusjoner og tråder på et forum drifta av ei sjøleiende forening.)

6 Likes

Hejhej! Tack för gästvänligheten❤️

3 Likes

Hei hei
Det kommer nok flere

5 Likes

Roffe er med for å se! Har hengt lenge på Steigan.no for å lære! Mye humor forventes i neste nummer av ytringsfrihetens fyrtårn👍

4 Likes

Var är Tjatta, Ink, NorthernLight, Gatekeeper, Aford m.fl? Jag saknar er!!
<3

1 Like

En får ikke mer moro enn en lager sjøl- så det er et felles ansvar.

1 Like

Jeg tror jeg egentlig trenger å lære meg mer om hvordan vi kan snakke sammen i grupper - for det har jeg aldri skjønt- egentlig. Det har du - det vet jeg.

Vi får se om de kommer når forumet legges ned for godt.

Men trenger man moderering? I så fall vil jeg være deputy

4 Likes

Beklager, her er bare kristelig adspredelse

2 Likes

Hei og hå!
En morsom nyhet i dagens ellers mørke landskap:

Kjøp Tøyen Cola sier jeg😊

5 Likes

Fantastiskt!!
Och så bra och saklig reaktion på spörsmålene… Ja, hvorfor får vi ikke nevne de ordene?
Hahaha… :two_hearts:

Här är en artikel som gjorde mig glad från Expressen idag;

3 Likes

Hei Thormothr.
Er det en god ide at alle som besøker Selvstyre.no kan lese innlegg og kommentarer uten å logge seg på? Selvfølgelig hvis de vil kommentere, svare på en kommentar eller legge til et nytt emne, så må de registrere seg og logge på.

Hvis dette det er mulig, vil det gi Selvstyre.no flere lesere, da de kan gå rett fra et innlegg på Steigan.no og lese kommentarene til innlegget på Selvstyre.no, hvis de legger arkfanen med Selvstyre rett ved siden av arkfanen med Steigan.no.

I den første utgaven av Steigan.no, sto kommentarene rett under innlegget, hvis det overnevnte er teknisk mulig, blir det nesten like bekvemt for leserne.

Med vennlig hilsen
Northern_Light.

1 Like

Hei på deg. Forumet er allerede åpent sånn at folk kan gjøre det du skriver. Du kan teste det med en annen browser hvor du ikke er innlogga.

Måten jeg nå leser Steigan.no er faktisk ved å lese RSS-feed’en her på forumet. Så trykker jeg noen ganger på lenka til artikkelen på Steigan.no for å se illustrasjoner eller bilder.

Jeg spurte Ivar Austbø om de kunne putte ei lita lenke til dette forumet under hver artikkel, og han sa de skulle diskutere det internt. Jeg hørte ikke mer, men kan jo purre. (Akkurat nå lenker de ikke engang til MotDag-forumet under artiklene.)


1 Like

Det ligner jo min nabos kat…

Maaske han er oplaert under en af de Irske Katolske (paedo-) praesters “kjoler”…hm…

1 Like

Jeg tror han er anglikaner- som er en slags protestantisk versjon av katolisismen.
Henrik den åttendes verk.

2 Likes

Det nye “mot dag” forumet suger akkurat like mye som jeg spådde at det ville: formatet er “facebookaktig” (alt skroller ned og blir borte, vanvittig ustrukturerert) og aktiviteten er kjempelav.

4 Likes

Skjønner ikke helt hvorfor Steigan ville over dit. Er det noen som skjønner hvorfor, så vil jeg gjerne høre det.

2 Likes