Regjeringa vil ikke gjeninnføre demokratiet

På regjeringas pressekonferanse gjorde helse- og omsorgsminister Bent Høie (H) det klart at det smittevernregimet regjeringa har innført vil fortsette. Høie sa:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/07/regjeringa-vil-ikke-gjeninnfore-demokratiet/
1 Like

Jeg skal ikke si I told you so, just…well, told you so. Det verste er jo ikke at bilderbergerbolla og pikkoloen gjør det mange av oss har visst siden mars i fjor at de ville gjøre…omg. hvor vanskelig kan det være å følge kakesmulene som ble lagt ut i åpent lende…ugh! Det verste er at hvermansen&fruen foretrekker at dette skjer. Full kognitiv nedsmelting har jaggu noen interessant bivirkninger :crazy_face:

3 Likes

4 Likes

Ja Anki og, disse mennesker, bruger tydeligt det samme sprog over hele kloden Jo :sleepy:

Det er flere aar siden, foelgende udsagn startede at gentage sig selv igen og igen I mine tanker: “Mind-controlled mass suicide” - ganske enkelt, fordi det jo netop nu, ser ud til at en overvejende del af mennesker - specielt fra de Vestlige lande - netop oensker dette…:sleepy:

Mind control er effektivt…religioes mind control er draebende :-1::nauseated_face:

HVEM bestemmer I Norge?? Jeg var sikker paa, det Norske folk bestemmer MEN…???