Flere land har allerede begynt å sette tredje vaksinedose. Mange teller på knappene om de skal følge etter, inkludert Norge. Andre er allerede i gang med å blande og mikse vaksiner, fordi noen har ment at det kanskje kan være lurt å prøve det også.
Når folket ikke skjønte at den første jab-runden var kokokoko, så må det mye mer galskap til. Kjør på, sier jeg. Hva som skal til for å få restarta folkets kognitive apparat aner jeg ikke noe om, men jeg tror vi må nærme oss atombombe-nivå
Anki, ang atom-nivå.
Har du eller noen andre hørt rykter om at # kreftene # ønsker å nuke 3 amerikanske byer.?
Det har visst vært en nuke øvelse i undergrunnen i N.York. Skal visst ha vært rundt 11.august- akkurat 11-
Neste skal være i Philadelphia og tilslutt i
L.Angeles.
Jeg kan ikke huske hvem det var der sagde det men, for nogle faa aar siden, blev lige netop et saadant angreb paa USA forudsagt Cirrus…
Ikke som en advarsel til dem om krig men, for at stoppe noget der er endnu vaerre end krig …
Det irriterer mig Jeg ikke kan huske hvem der sagde det men, paa nuvaerende tidspunkt er Jeg mere end villig til at give vedkommende ret for, hvad vi nu oplever, det ER Jo netop meget vaerre end krig for, det er USA’s forsoeg paa at oedelaegge hele menneskeheden - inklusive deres egne Jo.
Akkurat sånne rykter holder jeg meg langt unna. (Har ikke hørt noe om det uansett). Min sannhet er at noe “nuking” blir ikke tillatt - utenfra. Vi har fri vilje her på planeten, og inngripen utenfra er ikke noe som skal skje. Men når/hvis gærningene går i gang med noe som vil kunne påvirke universet som sådan, og ikke bare oss 3D-folka her, vil det bli satt en stopper for. Doloroes Cannon snakket mye om det i “The tree waves of volunteers”. Men - det er altså min sannhet, og andre kan ha helt andre virkeligheter pågående parallelt. Vi lever egentlig i “The quantum field”, vettu, og der skjer alt