World Economic Forum: – Bør uvaksinerte få beholde jobben?

Milliardærklubben World Economic Forum fortsetter sitt ufortrødne arbeid med å utnytte koronakrisa til å gjennomføre drastiske endringer av arbeidslivet. I en undersøkelse som de har gjennomført sammen med Rockefeller Foundation stiller de spørsmålet om bedriftene bør forlange at de ansatte er vaksinert for at de skal beholde jobben.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/world-economic-forum-bor-uvaksinerte-fa-beholde-jobben/
3 Likes

Hva er en jobb?
Jeg trodde det var arbeideren her som gjorde noen en tjeneste ved å løse en oppgave vedkommende ikke greier selv…
Og lønnen er betaling for strevet.
F.eks når jeg bestiller en rørlegger fordi vannet flyter og jeg ikke får stoppet det. Kan jeg forlange «vaksinebevis» før han hjelper meg med dette?
I teorien kan jeg nekte ham å hjelpe meg. Men da flyter vannet i min bolig og jeg taper på det.

WEF svever i den villfarelse at maskiner kan løse alt og at de ikke trenger mennesker. Og at jobber og lønn er goder som folk bør sloss for å ha. Som lommepenger.

Et nytt eksempel: lommepenger…
Jeg tilbyr barna en 100 lapp for å stable ved. De nekter. Jeg må selv stable veden.
Eller jeg må finne opp en maskin som kan stable den. Jeg kan betale noen for å finne opp maskinen… men han er ikke vaksinert så han kan ikke ta jobben.
Ergo jeg må selv stable veden🤷‍♀️

4 Likes

Nettopp. Folk ansettes og hyres for at man trenger deres tjenester - mot betaling. Det er jo ikke noen andre grunner til en slik utgift. Avhengighetsforholdet går begge veier.

3 Likes

HVIS ikke man foer var klar over hvor/hvad dette subjekt Schwab kommer fra, da boer man da vist vaere mere end u-intelligent. Dette ligger jo ligefrem af baade KZ lejre og doedskamre…

Ioevrigt indroemmet af en flintrende GAL Dansker (som naegtede at opgive sit navn) forleden. Han kunne for det foerste ikke tale sammenhaengende og, blev rasende da jeg forsigtigt henviste til et vist Folkedrab I Ukraine og Warshava under WW2 samt til en Tysk Herre der fik dette stoppet.

Desuden indroemmede denne GALE Dansker at ja, Det er deres haab at lave KZ lejre I hele Europa og, den “forbandede” Tysker, skulle fandme ikke have gjort det …

Lige netop en saadan sprudlende galde, viser Jo desvaerre, at WEF og Schwab stadig - I 2021 - har mange tilhaengere - helt bestemt dem, der bliver beskrevet heri: Https://forbiddenknowledgeTV.net/danish-resistance-movement/

1 Like