De kule, de smarte og den virkelige makta

De sosiale mediene er så kule at det nesten er til å få krampe av. Facebooks Mark Zuckerberg gir selskapet så mye gutteaktig collegesjarm at det nesten tipper over. Jeg har sett og hørt Googles Larry Page fortelle om hvordan han som student på Stanford startet det som nå er verdens ubestridt største søkemotor. Han var veldig laid back og kul. Nå vet selskapene de leder nesten alt om oss. Men hvem har den virkelige makta?


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/de-kule-de-smarte-og-den-virkelige-makta-2/

Ikke mangfold…enfold, derimot. Vi nordmenn må være verdens mest enfoldige befolkning. Vi skjønner ikke bæra selv når streken er trukket fra prikk til prikk til prikk til prikk - og det bare er siste prikken som mangler. Hørte en podcast i går. Der satt to velutdanna berter i rene Arilid Edvardsen-modus og hyllet at de nå var vaksinerte. Det var nummeret før de talte i tunger. Halleluja. Nå var de immune mot dette fæle kovid-greiene og verden kunne fortsette der den slapp. Mens i US er 22 % av befolkningen blitt “anti-vaxxere” av kovidiotiet… Jaja, sidespor.

Hva med sukkerberget er “kult og sjarmerende”, egentlig…? Dette lille, bleike skrømtet av et rockefeller-yngel. Ok, 3D-preik. Withdrawn :slight_smile:

2 Likes

Oliefondet og Norges Bank godt nok…yderst interessant…:thinking:

For en del aar siden, spurgte Jeg Staten Norge, om de ville bidrage med vaerdien af nogle toender olie… bidrage til vort projekt om DK/N’s deltagelse I den Trans Atlantiske Slave Handel…

Jeg fik aldrig et ordentligt svar men, det var paa samme tid, som da Aust Agder museet begyndte at fortaelle mig at “verdens-ordenen” ikke ville kunne lide vort projekt og, Jeg vidste vores funds til projektet skulle komme udelukkende fra private investorer hvilket de ville have gjort MEN, saa var det vort team begyndte at faa ALT oedelagt og, en del blev draebt…“for sjov”…:cold_sweat:

Doede mennesker bygger som bekendt ikke skibe…og, naar bare denne “Verdens-orden” kan beholde sin Sataniske nazi-magt og ikke mindst loegnene og den direkte perfide ondskab, saa er alle de “RIGTIGE” sikkert “glade”…og kan sige deres 100% falske nazi-“fadervor” paa den helt rigtigt indoktrinerede maade :sleepy::sleepy:

De, der ikke vil laere af deres egen Historie, er doomed til at gentage den…igen og igen og igen…I Al evighed…“amen”…:face_vomiting: