Er du en del af Frie Menneske Butwhy??
Hej!
Nej, men jag tänkte att det såg ut som ett sympatiskt initiativ och att det lunde vara intressant för dem som följer det här forumet.
Det set nemlig interessant ud Butwhy.
Naar jeg spurgte dig om du var med, da var det for at vide lidt mere om menneskene bag.
Gennem de sidste 20 aar, er Jeg desvaerre blevet mere end skeptisk om - specielt Vestlige NGO’s og ved, at de af der “saelger” sig selv bedst, desvaerre ofte er de allermest ondskabsfulde…
Nogle faa eksempler her:
oxfam hvorfra ledelsen for nogle aar siden, voldtog de ofre I Afrika de paastod at hjaelpe…
Amnesty International, som I mange aar, sideloebende med det gode de stadig goer, Jo desvaerre ogsaa misbruger mennesker samt ofte, behandler deres egne ansatte uendeligt daarligt.
Jeg har jobbet for begge og, er bare en ud af et utal af mennesker, der har forladt dem for laenge siden…begge mangler at laere hvad etik er med meget mere!!
Og, saa er der alle de Religioese af slagsen…de Danske metodisters Kherwara “mission” som Jo bruger Danske kvinder til at saelge boerne-sex-slaver, hvidvask af penge ryger gennem der- helt som ulovige adoptioner, bestikkelse etc etc - gennemgaaende nogle nogle “hyggelige” religioese galninge og, Baptisterne ser Jo yderst aktive ud rundt I verden med, helt samme type menneske Handel saa, det med respekt for disse organisationer og, ikke mindst deres “advokater” - det kan vaere paa er uendeligt Sted her hos mig.
Danske Kherwara har vaeret I den usle branche siden midten af WW2 og, Baptisterne I DK skraber penge sammen som vanvittige, saa de kan fortsaette perversiteten rundt I verden.
Sidst, et af de Danske subjekter, der paa facaden, havde stor interesse I vort projekt (hans CV er perfekt), viste sig senere, at vaere en af dem der koeber og saelger unge Oest Europaere til sex…
Det korte af det lange er, det er mere end svaert at have tillid til nogen af dem og, det er trist for, naar disse her fra Norge saa kommer frem, da er ovenstaaende desvaerre det foerste Jeg kan taenke paa …