Opphev koronasertifikatet nå!

– Jeg er fullvaksinert, men jeg regner med å få Covid. Det blir stadig mer vanlig å si dette. Hva er da meningen med koronasertifikatet? Dette skriver Simon Friis Larsen, gruppeleder i Rælingen KrF i et leserinnlegg i Romerikes Blad (rb.no). Larsen fortsetter:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/opphev-koronasertifikatet-na/
1 Like
1 Like

– Jeg er fullvaksinert, men jeg regner med å få Covid. Det blir stadig mer vanlig å si dette. Hva er da meningen med koronasertifikatet?

5 Likes

Å innføre koronapass er Nazipolitikk. Aparteid.
Diskriminering. Brudd på menneskerettighetene.
Men pytt, pytt. Det juridiske og politiske grunnlaget for et slikt pass er på plass i Norge?
Jusen er samsvarende med Canada skulle jeg tro? Vaksine satt med Informert samtykke, samtykke, samtykke under press og/eller tvang?

3 Likes

Kvakksinene er i beste fall ubrukelige - og siden 99% aldri ville blitt alvorlig syke av viruset uansett så er narrativet konstruert (les: bygd på løgn og propaganda)
I verste fall ødelegger kvakksinene folks immunforsvar og har masse alvorlige bivirkninger. Og ikke minst dette kan være bevisst (et forsøk på befolkningsreduksjon)

Passet de innfører er bare en start på digital ID og valuta/sosialt kredittsystem ala Kina…

2 Likes
3 Likes

Det er jo forfaerdeligt Smiley - mere end forfaerdeligt :sleepy::sleepy:

Eller, for at vaere mere praecist - det der nu sker, det er saa skingrende sindssygt, intet ord kan beskrive det jo :sleepy::sleepy:

Og, jeg sidder her I Dublin og, aner reelt intet om, om der overhovedet er nogle levende mennesker tilbage I DK…:sleepy::sleepy: