Professor Christian Perrone, tidligere VP i WHOs rådgivende gruppe av eksperter på immunisering: Uvaksinerte er ikke farlige, det er de "vaksinerte" som er farlige for andre

Fra Americas Frontline Doctors.
Les hele artikkelen her, med to videoer.

Utdrag:
Immunization expert: ‘Unvaccinated people are not dangerous; vaccinated people are dangerous for others’.

.
Professor Christian Perrone, tidligere VP i WHOs rådgivende gruppe av eksperter på immunisering.

*Mordechai Sonesposted by Mordechai Sones.

"World Health Organization European Advisory Group of Experts in Immunization former Vice President Professor Christian Perronne yesterday said that all vaccinated people must quarantine over the winter months or risk serious illness.

Perronne specializes in tropical pathologies and emerging infectious diseases. He was Chairman of the Specialized Committee on Communicable Diseases of the High Council of Public Health.

Confirming the rapidly deteriorating situation in Israel and the UK, the infectious disease expert stated: “Vaccinated people should be put in quarantine, and should be isolated from the society".

He went on to say: “Unvaccinated people are not dangerous; vaccinated people are dangerous for others. It’s proven in Israel now – I’m in contact with many physicians in Israel – they’re having big problems, severe cases in the hospitals are among vaccinated people, and in UK also, you have the larger vaccination program and also there are problems".

The current working group on the COVID-19 pandemic in France was reported to be “utterly panicked” on receipt of the news, fearing pandemonium if it follows the guidance of the experts.

Israeli doctor Kobi Haviv told Channel 13 News :“95% of seriously ill patients are vaccinated. Fully vaccinated people account for 85-90% of hospitalizations. We are opening more and more COVID branches. The effectiveness of vaccines is declining or disappearing"".

3 Likes

Netop Northern Light!!

Det som sker, er SAA ondskabsfuldt absolut INTET hverken kan forklare det og slet intet kan retfaerdiggoere ALLE de mord der nu bliver begaaet og, begaaet langsomt.

Torturen ved/med disse injektioner er saa menneskelig ubegrivelig…en normal hjerne skal bruge oceaner af tid for at kunne kapere det…om dette nobensinde sker…:sleepy::sleepy:

1 Like

Og her lidt om The glaring issues with vaccine passports:

1 Like

Og mere her, som desvaerre - igen, leder mine tanker tilbage, til de mennesker Jeg gennem de seneste 10 aar, har oplevet, komme graedende ud fra “test”- landet og, tankerne foelger alle de vidunderlige mennesker, der nu er draebt og/eller “bare” voldtaget, tortureret etc. etc - baade indenfor, samt udenfor DK :sleepy:

Jeg er ikke sikker paa, Jeg kan foelge det hele…ogsaa Jeg har et punkt hvor Jeg er noedt til at bakke vaek…langt vaek :sleepy: aldrig, aldrig tilbage til en saadan doedslejr…,aldrig nogensinde!!

Videoen her er om USA men, vi er jo en del, der er helt klar over, hvem der testede/tester. :sleepy::sleepy:

Forleden, fulgte Jeg en debat mellem Danskere I Danmark paa LinkedIn. Stolte Danskere, der roste baade sig selv og hinanden for alle de ting, de indtil nu, har “klaret”…

Der var dog EN herre I debatten som skrev, at - citat:“Vi maa vist hellere faa startet vores egen Nuremberg sag her I landet” citat slut…

Det behoever han ikke taenke paa, selvom Jeg vaerdsaetter hans tanker…disse sager kommer ikke for nogen Domstol I lille DK, som Jo netop skal gennem nogle - for landet - fatale -Internationale retssager - helt som andre lande der begaar Folkedrab :nauseated_face:

1 Like