FHI ber Norge forberede seg på en kraftig influensasesong

– Folkehelseinstituttet vurderer at det kommende høst og vinter er høy sannsynlighet for at forekomsten av andre luftveisinfeksjoner enn covid-19 blir en god del høyere enn vanlige sesonger. Dette gjelder særlig influensa, RS-virusinfeksjon og kikhoste. Små barn og eldre er mest utsatt, skriver FHI i en ny risikovurdering.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/07/fhi-ber-norge-forberede-seg-pa-en-kraftig-influensasesong/
1 Like

Hehe - så Rockefellers Oslo-kontor har tatt fram “krystallkula”. Så beleileg at det blir en kraftig sesong når herr og fru hvermansen har tatt the jab og har raida det de måtte ha igjen av immunsystem. Er det nå man bør kjøpe aksjer i begravelsesbransjen…? Koko, koko, kokokokokoko… :crazy_face:

5 Likes

Hvorfor mon Jeg altid kommer til at taenke ordene “nazi Eugenics” hver gang Jeg hoerer/laeser om disse Nordiske “helse” kvaksalvere?

Det er mig 100% umuligt at finde blot EN reel helse interesse hos nogen af dem…kan udelukkende finde en uendeligt soergelig del af den menneskelige race blandt dem…:sleepy: :sleepy:

1 Like

Covid-19 mRNA-injeksjonene kalt vaksiner svekker immunforsvaret, og gjør at sesonginfluensa virus som tidligere var ufarlige for de fleste, nå kan bli livstruende for de som har fått injeksjonen, spesielt eldre.

Det er merkelig at FHI allerede nå sier at “det kan bli flere dødsfall” når influensasesongen kommer, det har de aldri sagt før i forkant av influensasesonger. Skulle det ikke bli færre dødsfall hvis de såkalte “vaksinene” beskytter mot koronavirus som influensa er? Slik som MSM har fremstilt det, så er skader, bivirkninger og død hos de som har fått Covid-19 “vaksinen” på grunn av nye “virusvarianter” som “Delta-varianten”.

Det er godt for MSM at det greske alfabetet har 24 bokstaver, så mange ny varianter som må finnes oppog gis navn for a skjule skader og massedød etter Covid-19 mRNA-injeksjonene, PR-byrå for Big Pharma som MSM er. Så har da også Big Pharma og MSM samme finansielle eiere.

3 Likes

:sleepy: ja Northern Light og, ellers saa blot spoerg Klaus Schwabb og den “prominente” Danske Auken familie - DE er jo nemlig nu AL-vidende om alt og ALLE, alle steder og, paa alle tider. Iflg sig selv og INGEN andre .

Jeg ved ikke helt hvorfor men, Jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa to mennesker Jeg har moedt her I landet gennem de seneste ti aar - den foerste en Irske Historiker, som kom hen til mig og sagde “du skal vide, der er intet I vejen med dig… der er alt I vejen I det land du kommer fra” of, Jeg fik et klem…tak Irland :heart: . og den anden en teolog fra et andet Kontinent som spurgte mig “De Kom aldrig op Jette, vel?” Jeg moedte hans oejne og, vi er enige for nej, det lille nazi Eugenics - boerne-sex-slave land kom Jo nemlig ALDRIG videre, kom aldrig ud af hverken slave-handler eller nazismen og, kan nu ikke komme ud mere…SAA soergeligt at foelge…saa uendeligt trist :sleepy:

Kaerlig hilsen - Iflg de Danske Baptister

“Tysker-luderen”
Foedt 15 aar efter den krig Danmark ikke er kommet ud af, skulle have SLUTTET og uendelige aar efter Kolonitiden skulle have STOPPET!!

PS.: En af de hvislende Danskere indroemmede ioevrigt, at ja, de mener vi ALLE nu skal have disse doeds-sproejter!! Det er da godt at vide hvor man staar I nazi–heirakiet :sleepy: